ponedeljek, 15. julij 2013

Moj prvi papirnati izziv - CRAFT-alnica

     Vem ja, popolnoma sem padla v papirčkanje, ampak še vedno se mi pozna, da nimam kilometrine. So pa odzivi na moje izdelke pozitivni, zato sem se odločla, da sodelujem na izzivu CRAFT-alnice. Do sedaj sem tam samo občudovala izdelke, zdaj se bom postavila drugim ob bok tudi sama, da vidim s strani profesionalk na tem področju, kaj bodo imele povedati...upam, da dobim kakšno ustvarjalno kritiko, da bom lažje popravljala svoje ustvarjalne napake...
     Tokratna tematika je "Rostni dan praznujem" v čast spletne trgovine Mavelu, ki praznujejo prvo leto delovanja. jaz sem jih spoznala pred kratkim in so zelooooo prijazni :) kot so tudi vsi ostali, kjer nabavljam materijal :) Na tokratno temo sem izdelala tri nove voščilnice, ki jih z veseljem prvič delim na svojem blogu....




Prva je v mareličnih odtenkih za njen rojstni dan
 
 
 
 Druga je v bordo roza odtenkih za njen rojstni dan, z ljubeznijo...
 
 
 
 Tretja je pogled skozi okno na rojstnodnevno zabavo...


http://craft-alnica.blogspot.com/2013/07/izziv-86-rojstni-dan-praznujem.html


6 komentarjev:

  1. Martina, mislim, da je vsaka od nas po svoje profesionalka... bolj pomembno je, da uživaš v tem kar počneš. Navsezadnje je prav v raznolikosti izdelkov ves čar. Če pa želiš mnenje glede čestitk... lepo si kombinirala barve in vzorce in jih super sestavila. Zelo so lepe... vse tri. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Klara, v tem dejansko uživam in sem vesela, da sem odkrila ta papirnat svet, ki nam je tako blizu, tako vsakdanji, pa vendar v tej obliki rahlo skrit :)

      Izbriši
  2. Dobrodošla :-))
    Klara je lepo zapisala, dodala bo le, da je prav, da si se nam priduržila! Krasne voščilnice so nastale, sploh zadnja se mi še posebej dopade!
    Srečno na izzivu Craft-alnice!

    Prosim, izklopi preverjanje s kodo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja :) vesela sem, da sem se vam pridružila in bom še sodelovala na izzivih CRAFT-alnice :)

      Mi lahko poveš, kako naj izklopim to preverjanje? Nisem najbolj vešča tega :/ hvala :)

      Izbriši
  3. Voščilnice so zelo lepe.
    Hvala, ker sodeluješ na 86. izzivu CRAFT-alnice.

    Na blogu pod nastavitvami izberi objave in komentarji. Pod preverjanje z besedo, vstavi ne.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za informacijo janja, pa hvala za dobrodošlico v CRAFTalnici :)

      Izbriši