sreda, 10. julij 2013

Mama, piši dnevnik!

     Mame smo ponavadi na svetu tudi zato, da učimo svoje otroke, kako je treba živet po normah...ja, sej vem, nisem glih izumitelj tega napisa, tole se je spomnil nek psiholog, čigar ime sem pozabila ali sploh nikoli vedela. Je sicer malo preveč splošno za moje pojme, ampak v globali drži, mame smo tudi za to na tem svetu. Ja ja, sej očetje tudi... je pa res, da moramo biti tudi starši včasih učenci svojih otrok, svet stoji na mladih in pametni starši svoje otroke poslušajo in se tudi od njih učijo...ja ja, tole je moj del, priznam :) no, jaz se od svojih treh otrok kar veliko naučim...
     Ena lekcija je bila seveda tudi o blogu. Me zadnjič najmlašja hči pobara, če redno pišem blog...
     "Kaj misliš s tem "redno" ?" sem jo vprašala.
     "Ja mama nooooo, saj to je vendar dnevnik in ti že sama beseda pove, da moraš to dnevno pisat."
     "Aaaaaaaa..."
     Kaj hitro sva zaključili debato, ker je že po mojem izrazu hitro ugotovila, da iz te moke ne bo kruha, da mati ne piše dnevno...niti tedensko...ni kej, se bom potrudila, da bodo mesečni zapisi, sem rekla...samo z glavo je zmajala in sva se prijateljsko razšli.
     Pa dobro, se bom potrudila. Bom se skušala čim bolj redno ustaviti tudi na blogu, da ne bo samo gmail in fejs dobival mojih črk. bom tokrat predstavila mojo drugo ustvarjalno ljubezen...novo, svežo, še skoraj nedolžno...papirčkanje! Jaaaaaa, čisto sem noter padla, skoraj sem kvačko odložila, pletilke itak spijo poletno spanje. Tudi na internetu ne zbiram zgolj idej za nitkanje, ampak iščem spletne trgovine s ponudbo za papirčkanje. Saj nikoli nisem niti razmiščljala, da bom kdaj to delala, ampak ko sem iskala lesene ročaje za moje kvačkane torbice, sem naletela na spletno trgovino Rayher, nekaj časa samo ročaje kuporala po principu klikni, kupi, zapri, potem pa me je firbc matral, kaj vse prodajajo in bil je čas zbiranja prednaročil za "Sizzixa"...kaj za vraga pa je to, sem se vprašala. In kaj kmalu ogotovila, da je stvar zanimiva...a ne bi tudi jaz naročila tega strojčka? In sem par dni cincala...bi...ne bi...bi...ne bi...BOM! In evo, prvi korak do usodne ljubezni sem nardila...ampak strojček brez šablon, kaj češ z njim...pa sem začela...malo tu, malo tam, malo po bolšjakih, malo po trgovinah...pa sem odkrila Ustvarjalni dotik, pa hobby&art, pa zdaj še Mavelu...povsod prijazni, polni lepih uporabnih materijalov, štanc, šablon, štampiljk, papirjev, rožic, trakcev,...ma ni da ni...ej, vam rečem, to je kot droga, ko začneš, ne moreš nehat...edino suša v denarnici te ustavi :D
     No in zdaj kot vsako ljubezen tudi jaz svojo lepo negujem, pridno ustvarjam, počasi nakupujem in polnim zaloge potrebnega, seveda tudi pridno prodajam...tako to gre pri nas v Malem Mavričnem Raju. Dragi moji, nekaj vam jih nalimam zdaj tukaj, tako, za pokušino...kaj več pa na fejsu, na moji strani Mali Mavrični Raj.

Zdej pa lepo v senčko, vsi...danes je zunaj peklensko :)









Ni komentarjev:

Objavite komentar