torek, 18. marec 2014

Ljubim vintage stil tretjič

Je že tako, ni dvojke brez trojke :D tudi tretjo voščilnico sem pripravila za izziv na Craftalnici, več jih žal nočejo, kaj čem :D uglavnem ja, tretja je v roza odtenkih, umazan roza, vintage rosa, starinski roza, kaj vem, na kak način vse ga poimenujejo, no jaz sem ga še malo umazala :D  žal moje fotografske sposobnosti in moj fotoaparat niso med najbolj profi...no, sej niti ni moj aparat, možev je, moram popravit, ker ko bo bral blog, bo rekel ti ti ti, čigav je??? No, voščilnice so moje, torej izziv tretjič :)



 
 
 
103. izzi vintage roses http://craft-alnica.blogspot.com/

4 komentarji:

  1. Tudi ta je zelo lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo sestavila, Tagec jo prav zapolni in popestri.
    Pozdravček iz Craft-alnice od Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si zataknila tagec in tudi s to voščilnico pokazala nekaj čudovitega :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši