ponedeljek, 3. marec 2014

Ponovno rojstvo

O ja, pokorno javljam, da še diham :D saj ne, da pisanje ni moja vrlina, ampak blog enostavno ni prišel na vrsto v vseh teh mesecih, pestrih mesecih. Ampak zdaj sem si naredila urnik in nanj uvrstila tudi pisanje bloga. Torej spoštovani moji, drage moje, moj blog je ponovno rojen <3
 
Za tokratni izziv Craftalnice "postavitev" sem pripravila voščilnico z odtiskom sove. Ja vem ja, ni še dolgo tega, ko sem po skoraj vsaki sovi tolkla, ampak nezavedajoč kdaj, so mi zlezle pod kožo :D in tale štampiljka je edina sova, ki jo imam in bo treba it malo v šoping...saj vem, kaj bi zdaj rekla moja prijateljica Šefica "Punca, a res to nujno rabiš???" Ja draga moja, nujno ;) ne morem bit zdaj brez šablon in štampiljk tako ljubke živalice, kot je sovica. Projektov z velikimi očmi je uhhhh več koliko ;)
 
Torej gremo veselo v nov dan, danes je pust, naj bo norčav, masten in pisan <3
 
 
 
 
 
 
 

8 komentarjev:

  1. Zelo je luštna :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovito voščilnico!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna je tvoja sovica in prav paše na našo postavitev.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši