ponedeljek, 26. avgust 2013

Božični prazniki sredi poletja?

      Zakaj pa ne, potico prodajajo celo leto...no sej ne, drevešček je še na podstrešju in jaslice lepo v škatli poleg, ampak ja, v mojem Raju so praznične voščilnice že v izdelavi :) Da prehitevam, mi je jasno, če drugo ne, so dnevi kljub minulemu dežju še zelo topli in z možem še nisva pošlatala morja letos, to naju še čaka. Otroci pa so vsi trije že pokoristili svoj dopust. Tamala si že riše plane za prvi srednješolski dan, tavelika dva imata še mesec dni časa, da se nadelata in zaslužita žepnino za študenstko žuranje. Ja midva bova pa šla na lepše...
     Ampak dokler mi ni treba v valigo tlačit kopalk in bunde, ker človk itak ne ve, kdaj ga vreme lahko preseneti in jaz kot ziheraš vzamem vedno "malo" rezerve, no, dokler mi ni treba tega delat, se lahko doma igram umetnico :D glavna umetnina mi še vedno ostane njiva, tam ni mogoče čakat, ko je delo, treba delat, ampak moje papirnato ustvarjanje laufa...ja ja, nastale so prve štiri božične serije, no praznične, vsi pač ne postavljamo Božiča na prvo mesto. In idej za nove serije so še kako jasno izoblikovane, ampak bodo malo le počakale, mogoče tja do oktobra...ali pač, kdo ve, mogoče me že zvečer prime, da prlimam kako snežinko...
     Tole pa za vzorec...



 
 

 
 

 
 

 
 



     Sej sm vedla, da nekaj ne bo štimalo, jih je že pet, ampak ok, kakšna rezerva ne škodi ;) zdaj pa via kuhat, vi se pa radi imejte do mojega naslednjega blogerskega javljanja...

Ni komentarjev:

Objavite komentar