četrtek, 1. avgust 2013

Fuuuuuul vesela, pa kaj, če se komu zdi malenkost...

     Ja ja, fuuuuuuuuuuuuul sem vesela že od snoči, sem prav veselo tudi spala in še bolj vesela vstala in še malo bolj vesela, ko sem še jutranjo novico prebrala...zakaj že????
     Ja, včeraj sem bila prvič v svojih 43. letih zemeljskega življenja izžrebana za nagrado, prvič!!!! No, vsaka stvar je enkrat pvič in jaz sem res zelo vesela. Na Facebooku je trgovina Rayher pripravila poletno igrico voščilnic s šablonami Marianne design in ker imam jaz precej teh šablon in precej voščilnic s temi šablonami, sem par svojih tja tudi prlimala...Bognedaj, da bi vse, bi zapolnila stran za mesec dni naprej :D no ja in žreb mi je bil tokrat naklonjen in evo, prejela sem njihovo nagrado, šablono, papir in trak Marianne design <3 ja lep vintage papir, priznam, precej sem jih že kupila njenih in so krasni in kvalitetni, ampak tega še nimam :) pa trakec je trakec, vedno uporabna stvar pri voščilnicah :) in ja, šablona yes yes yes take še nimam, priznam pa, da sem si jo že ogledovala <3 ja ja, bogatejša bom pa par novih stvari, ki jih bom zelo koristno uporabila, ideje so že od sinoči prpravljene v glavi :) mah ja, sej vem, mogoče sem kot mali otročiček zdej, ampak ja, prva nagrada je pač prva <3 res še enkrat hvala Rayher <3 res, da so sinoči na facebooku nekateri zmajevali z glavo, češ za tako malenkost se tako veseliš...ja ja, vem, slovenski nacionalni šport imenovan foušija pač ne pozna poletnega premora, ampak ja, jaz grem mimo tega in se požvižgam na to, sem vesela že s tem, da vidim, da je moje delo ljudem všeč, tudi takim z dolgo ustvarjalno kilometrino za sabo. Sem pa te nagrade res vesela, ker je zelo uporabna :)
     Aja, zjutraj pa sem od Rayherja prejela še eno novico, ki mi je še bolj polepšala dan...dosti bolj...a o tem kdaj drugič <3

Pa senčko poiščite in radi se imejte...do naslednjič :)

2 komentarja:

  1. Malo sem pozna,ampak jaz te popolnoma razumem in bi enako reagirala,če bi kaj dobila...
    Čestitke ob nagradi
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) nikoli ni prepozno, jaz kot začetnica v bloganju sploh še ne znam shranit kontaktov do drugih blogov in posledično ne komentiram , ko so stvari aktualne :( zato je vedno dobrodošlo, ko vidim, da se je nekdo pomudil pri meni in pustil sled...lep večer še naprej ;)

      Izbriši