torek, 27. avgust 2013

Eno samo sladkanje :D

     Ja ni kej, treba bo dobit kak priročnik o bloganju, navodila o uporabi, po možnosti v slovenščini. Včasih mi uspe prit na kak lep, zanimiv, pisan blog, a kaj, k ne znam shranit povezave, ne znam dat med "priljubljene"...skratka ne znam ohranit sledi, kot bi na frišno zapadel sneg...
     Na otočku sem danes prebrala, da naša zo-ja ponuja sladkarije...pa kaj, če redijo, pa kaj, če zobje bolijo, sladko je sladko...ah ne, ne verjamem, da je skrila škodljive sladkarije v svojem cukrčku :D mislim, da bo kej mmmmmmmmm očarljivega za ustvarjanje...ne bi se branila, priznam, če bi ga dobila...a za to je potrebno nekaj storiti...slediti njenemu blogu, to sem že pred časom uspela...potem napisat komentar pod bonbonček, o ja, to sem znala :D potem pa je treba še njen bombonček nalepit na svojmoj blog in prlimat tudi povezavo nazaj do njenega...ops, tukaj pa mislim, da bom zmrznila :( no, kukrkoli, če kdo to bere, vam priporočm, da si pogledate njen blog http://zo-ja.blogspot.com/2013/08/200-objava-cas-za-bonboncek.html?showComment=1377614974033#c1693641045789972056 punca dela tako krasne stvari, da jih jaz vedno znova občudujem...
     Občudujte jih še vi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar